Jdi na obsah Jdi na menu
 


Metin2 siNDiCATE

 Metin2 siNDiCATE je česky vylepšený server.Já sám hraji na červené,a mám levl 64.Jde to tu oněco rychleji než v Metinu2 CZ

PRAVIDLA


Hraním na serveru siNDiCATE souhlasíte s následujícími pravidly. A dále souhlasíte s VOP přístupné zde

Autorita GA / GM

Poslední slovo ve hře má vždy Game Admin (dále jen GA) a Game Master (dále jen GM).
Pokud máte problém s reakcí GM, můžete se obrátit se stížností na GA. GA stanoví poslední rozhodnutí, které musí být akceptováno. GA je na serverech siNDiCATE nejvyšší instancí, na kterou se lze dovolat.
Pro všechny hráče je zakázáno vyvolávat s GM/GA obchod, zvát je do cechu či skupiny.

Herní účet / registrace

Registrace nového herního účtu je možná v jakémkoliv počtu, pokud není na vaši IP adresu vydáno blokování. 
Pokud se jej pokusíte obejít může být účet bez jakéhokoliv oznámení zablokován, bez ohledu na druh minulého přestupku, tak i současného chování.

Registrací souhlasíte s těmito pravidly.
Pokud při registraci neuvedete platnou emailovou adresu, pak je to váš problém a proto nemáte umožněnu podporu pro tento herní účet.
Kdykoliv bude nutno, je možno zamrazit herní účty a požadovat pro jejich aktivaci pomoc emailu.

Herní Klient / aktualizace

Na serverech siNDiCATE je možno hrát pouze s klientem, který je uveden na webu v sekci "DOWNLOAD". Tento klient musí být vždy aktualizovaný a spuštěný pomocí aplikace Launcher.
Při zjištění jakékoli nesrovnalosti oproti námi vydaného klientu, může být účet / účty zablokovány bez předchozího varování. Tento postih je permanentní (trvalý).
Je zakázáno jakkoliv měnit veškerý obsah v celém herním klientu.

Herní postavy

Herní postavy je možno vytvářet s jakýmkoliv jménem, které není v rozporu se zákony České republiky, nejsou hanlivá, rasistická, urážející, napodobující členy teamu či jejich funkce, nevyjímaje různých přepisů v záměnách písmen, které by mohly ostatní hráče mást.

Chování ve hře

Ve hře se chováme slušně k ostatním hráčům.
Nepíšeme vulgární výrazy, ať je k nim jakýkoliv důvod.
Neurážíme ostatní hráče.
Nesnažíme se okrást méně znalé hráče.
Nerozhlašujeme odkazy na jiné herní servery, weby ap.
Nevyužíváme chyb ve hře.
Není povoleno zabíjení hráčů (kterýchkoliv i jiné říše) na místech kde se oběvíme po odkliknutí restart ve městě (či teleport pomocí NPC postav).
Je zakázáno spamování chatu ve hře, či jiné zviditelnění v chatu.

Sdílení účtů

Sdílení účtů (hra více hráčů na jeden účet) je povolen, ale případnou ztrátu předmětu ve hře se řešit nebude. Za sdílení účtu je považováno připojejí na účet ze dvou počítačů na rozdílných IP adresách.


Podvody

Je zakázáno používat pomocné programy třetích stran, které jakkoliv usnaďnují hru, snaží se využít chyby hry ap. Pokud system bude detekovat neoprávněné jednání, jsou tyto data zaslány do registru Reportu, tyto údaje jsou využívány jako důkazy a neobsahují skutečná či osobní data, ale pouze názvy aplikací. Tento registr Reportů nebude nikdy poskytnut třetí straně, vždy slouží jen pro komunikaci mezi majitelem a námi.


Různé

Je zakázáno řešit konkrétní bany veřejně a to jak ve hře, tak na foru hry.
Je zakázáno bojovat za něčí unban, a to jak ve hře, na foru tak i supportu.


Členům týmu siNDiCATE (GA / GM) není dovoleno:

- Dávat předměty a nebo peníze ostatním hráčům. (neplatí při návratu předmětů vyhodnocených jako ztracené)
- Pomáhat ve vývoji herních postav a jakkoliv jim ulehčovat vývoj.
- Spawnovat vám monstra (neplatí pro eventy)

Ticket systém

V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

Vždy je nutné uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu! Nikdo jiný než majitel nedostane na tiket odpověd a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty.

Pokud odešlete tiket, pak je zakázáno odeslat stejný problém v dalším tiketu (jiný problém je samozřejmě možno nahlásit). Při zjištění, že byl vytvořen tiket se stejným problémem znovu, bude učiněn postih (zákazem přístupu na support, blokací účtu, blokací počítače či libovolnou kombinací těchto postihů) z důvodu maření práce teamu či pokusu se obohtit.

BYLA ZRUŠENA PODPORA PRO ZTRACENÉ VĚCI, YANGY, VYKRADENÉ ÚČTY A PODOBNÉ ZÁLEŽITOSTI, A TO  Z DŮVODU VYSOKÉHO POČTU POKUSŮ O PODVOD, ZA ŮČELEM OBOHACENÍ SE VE HŘE NA ÚKOR OSTATNÍCH A ZÁROVEŇ MAŘENÍ ČASU ČLENÚ TÝMU SINDICATE, PROTOŽE NENÍ NIC HORŠÍHO NEŽ STRÁVENÁ SPOUSTA HODIN NAD TIKETY, KDY SPOUSTA LIDÍ JEN ZKOUŠÍ, CO VŠE SI MŮŽOU DOVOLIT A CO VŠE JSME SCHOPNI ZJISTIT...


Možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést:

vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
žádost o post GM - NEHLEDÁME NOVÉ ČLENY!
hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
bugle skilly  - uvést HLAVNĚ jméno postavy, a puvodni hodnoty vsech kouzel

Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum 
-
 nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.